کد خبر: ۶۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اهدای۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم ارومیه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد داداش‌زاده در تشریح برنامه‌های این اداره کل همزمان با ماه رمضان اظهار کرد: در این ماه محور برنامه‌های بر پایه موضوعات مختلف مربوط به قرآن کریم خواهد بود و برنامه‌ها به صورت مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های ماه رمضان توزیع ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان است تا از طریق به ترویج فرهنگ قرائت قرآن در آن مناطق نیز کمک شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزارش جشنواره قرآنی در سه بخش کودکان و نوجوانان، جوان و خانواده نیز از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه رمضان بوده که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم در ایام ماه رمضان نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: شیوع کرونا نباید باعث تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شود بنابراین به موضوع آموزش در این ایام توجه ویژه‌ای می‌شود.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از افراد برگزیده، ختم روزانه قرآن در بستر فضای مجازی و نصب پوسترها، بنرها و بیلبوردهایی با پیام‌های قرآنی را دیگر برنامه‌های ایام رمضان برشمرد.

وی یادآورشد: مجموعه تبلیغات اسلامی استان آمادگی کامل خود را جهت برگزاری برنامه‌های محتوایی فضای مجازی، تولید محتوا از فعالیت‌های امامان محله بویژه در ماه مبارک رمضان را اعلام می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار