کد خبر: ۶۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
در پی انتصابات جنجالی در فدراسیون فوتبال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو جلسه جداگانه با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کنند.

به گزارش آرانیوز، بعد از انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، روند انتصاب افراد در پست‌های مختلف این فدراسیون آغاز شد. در هفته‌ها و روزهای گذشته چند انتصاب جنجالی شد و انتقاد کارشناسان و اهالی رسانه را در پی داشت. همچنین بعضی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به این انتصابات اظهار بی اطلاعی کردند.

انتصاب حمیدرضا مهرعلی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال و همچنین انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال از جمله اتفاقاتی بود که خبرساز شد.

این مسئله باعث ورود مجلس شورای اسلامی به این ماجرا شد و گفتگوهایی بین بعضی از نمایندگان مجلس و مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت تلفنی برای تجدید نظر در این انتصابات صورت گرفت.

با این حال قرار است جلسه‌ای حضوری هم بین مجلس با فدراسیون فوتبال و سپس وزارت ورزش برگزار شود.

مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر گفت: روز جمعه جلسه‌ای حضوری با مسئولان فدراسیون در دفتر این فدراسیون و یا دفتر خودمان خواهیم داشت. این انتصابات قابل قبول نیست و واکنش منفی افکار عمومی را در پی داشته است.

به گفته فروردین، روز شنبه آینده هم جلسه‌ای بین نمایندگان مجلس با وزارت ورزش برای گرفتن توضیحاتی در ارتباط با اقدامات رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها