کد خبر: ۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
ساری- رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران گفت: شمار ثبت نام برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نسبت به دوره قبلی رشد یافته است.

به گزارش آرانیوز:مهدی سعادتی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات اظهار داشت: امیدواریم که با حساسیت و توجه ویژه به استعلامات در احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ بدون تکرار مشکلات قبلی و در کمال صحت و سلامت برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: هیئت عالی انتخابات نظارت بر شورای استان مازندران به منظور فراهم کردن زمینه حضور نیروهای تخصصی، کارآمد، توانمند، پاکدست بر اساس نظر مراجع قانونی عمل خواهد کرد و هیئت‌های اجرایی با پیروی از این روند از نفوذ مفسدان اخلاقی، اقتصادی و سیاسی به نهاد مقدس شوراها جلوگیری خواهند کرد.

وی در ادامه درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در شعب اخذ آرا تفاهم نامه‌ای را با هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مجلس شورای اسلامی منعقد شده تا با کمترین تجمع انتخابات برگزار شود.

سعادتی گفت: نسبت به دوره پنجم آمار ثبت نام‌ها افزایش یافته و افرادی زیادی برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی کرده‌اند که این اتفاق می‌تواند زمینه حضور افراد توانمند را فراهم آورد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار