کد خبر: ۶۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کرج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: از مصوبات ستاد مقابله با کرونا بوی استانداردهای دوگانه به مشام می‌رسد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ولایی برحق صبح چهارشنبه در نشست با فعالان مذهبی با اشاره به موضع قبلی ستاد نسبت به برگزاری مراسم مذهبی اظهار کرد: چطور ممکن است دولت از نحوه برگزاری مراسم مذهبی در سال قبل اعلام رضایت و آن‌ها الگویی برای اصناف و گروه‌های شغلی دیگر تلقی کند اما درست در آستانه ماه مبارک رمضان که فرصتی مناسب برای ارتباط معنوی مردم با خداوند متعال است مساجد و مراسم را تعطیل و هم‌زمان اعلام به باز بودن پرواز برای ترکیه را کند.

وی با بیان اینکه نکته جالب آلوده بودن کشور ترکیه به کرونای انگلیسی و تصمیمات به دور از تدبیر در سفرهای نوروزی است، تصریح کرد: این تصمیمات غیرکارشناسانه جو جامعه را ملتهب کرده و بوی استانداردهای دوگانه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: توقع این است که ستاد از نظرات کارشناسان حوزه دینی استفاده و از دیدگاه‌های غیر کارشناسی پرهیز کند.

وی از گزارشات و درخواست‌های مردمی در این باره خبر داد و گفت: بر اساس گزارشات واصله، درخواست مردم مؤمن استان البرز که الحق و الانصاف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام سال گذشته سنگ تمام گذاشتند، این است که مسئولین، راه را برای برگزاری این مراسم معنوی که توصیه مقام معظم رهبری نیز است، هموار سازند.

حجت‌الاسلام ولایی‌برحق با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، مؤسسات قرآنی و مساجد خاطرنشان کرد: بدون شک در ماه مبارک رمضان امسال نیز مردم فهیم و مؤمن استان البرز همچون گذشته مناظر بی‌نظیری را رقم زده و برنامه‌هایی متنوع را اجرا خواهند کرد.

وی متذکر شد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز برنامه‌های متنوعی با عنوان «فصل بندگی» برنامه‌ریزی و با مشارکت مردم برگزار خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار