کد خبر: ۶۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
آستارا- مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا، گفت: ۲۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا قبل از دیدار با تیم فجر شهید سپاسی شیراز به حساب اعضای تیم واریز شد.

به گزارش آرانیوز:علی کارگر  اظهار کرد: با مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا و در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته یک بعد از تعطیلات نیم فصل دوم، باشگاه شهرداری آستارا ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه با این حساب پرداختی باشگاه شهرداری آستارا به اعضای تیم به ۵۰ درصد رسید، گفت: اعضای تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا صبح امروز با تمام اعضا و با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند تا امشب با پرواز عازم شیراز محل برگزاری مسابقه شوند.

کارگر ادامه داد: شهرداری آستارا روز چهارشنبه در دیدار هفته نوزدهم لیگ مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میدان بروند.

وی به جدایی بازیکنان این تیم نیز اشاره و اظهار کرد: بجز لیست خروجی تعیین شده باشگاه، خروجی دیگری نداشته‌ایم و در بحث جدایی «آرش افشین» نیز با توجه به قرارداد مبنی بر فسخ یکطرفه در صورت داشتن پیشنهاد لیگ برتری به وی رضایتنامه داده شد و ۱۰۰ درصد در این موضوع منافع باشگاه را در نظر خواهیم گرفت.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا همچنین از جذب دو بازیکن جدید برای تقویت تیم فوتبال شهرداری آستارا خبر داد که به زودی قرارداد آنها نیز رسانه‌ای خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار