کد خبر: ۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک مجتمع پزشکان، گفت: هشت شهروند گرفتار در طبقه چهارم این مجتمع نجات یافتند.

به گزارش آرانیوز:شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۸:۲۷ به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۶۲ آتش نشان به همراه ۲۲ خودروی عملیاتی، نردبان و آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی مشارکت داشتند، گفت: آتش سوزی در یک مجتمع چهار طبقه واقع در چهار راه گلسار، خیابان بخت پسند رخ داد.

مؤمنی با اشاره به مهار آتش سوزی، گفت: در حال حاضر آتش نشانان در محل حضور داشته و پس از تخلیه کامل دود از ساختمان مشغول به لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه کانون آتش طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه بوده است، افزود: سریعاً عملیات اطفای آتش از دو طرف توسط تیم‌های اعزامی مستقر بر نردبان آتش نشانی و تیم عملیاتی اعزامی به داخل آپارتمان انجام گرفت.

مؤمنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارده نشده است.

وی اضافه کرد: آتش نشانان هشت شهروندان گرفتار در طبقه چهارم مجتمع پزشکی، پنج شهروند از طریق نردبان آتش نشانی و سه شهروند توسط تیم نجات آتش نشانان و از طریق راه پله‌ها را نجات دادند.

نظرشما
پربازدیدها