کد خبر: ۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
یاسوج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کابلی سازی شبکه‌های برق سه روستای شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش  آرانیوز:جمال معتمدی زاده پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی برق به کابلی در روستاهای هدف شهرستان مارگون، افزود: حدود ۶۰ خانوار روستایی در این روستاها ساکن بوده و همواره از نوسانات برق نگرانی و گلایه وجود داشت.

معتمدی زاده با اشاره به اجرای شبکه‌های کابلی در استان، تصریح کرد: شبکه‌های برق سیمی روستاهای بِن گرد جوکار، زیرتوت پشت تون گلال و چشمه جفته علیای چین در شهرستان مارگون به کابلی تغییر پیدا کرد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را بیش از چهار میلیارد ریال دانست و افزود: طول شبکه‌های کابلی احداث شده بیش از پنج کیلومتر بوده است.

معتمدی زاده همچنین از اجرای پروژه تغییر شبکه‌های سیمی برق به کابلی در پنج روستای دیگر شهرستان مارگون این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، گفت: شبکه‌های برق سیمی روستاهای سیلاب کلوار خرم راه، شاه محمد چین، شهید شفیعی جوکار، میان چاتون و چشمه علیشاهی این شهرستان در حال تغییر به کابل‌های خود نگهدار است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را در سال جاری به کار می‌بندیم تا شبکه‌های برق تمامی شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از سیمی به کابلی تبدیل شود.

معتمدی زاده گفت: کاهش نوسانات، تأمین برق پایدار، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت‌ها و کاهش برق‌های غیرمجاز از جمله اهداف اجرای کابلی سازی شبکه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار