کد خبر: ۶۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۸۰ درصد مسافران به شهرهای مبدأ خود برگشته‌اند و ۲۰ درصد دیگر هم در حال برگشت هستند.

به گزارش آرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از افرادی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا احترام گذاشتند و در ایام تعطیلات به سفر نرفتند. در ادامه اعلام می‌کنم که متأسفانه با افزایش ترددهای جاده‌ای در تعطیلات نوروز نسبت به سال ۹۹ مواجه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: سفرهای نوروزی نسبت به سال ۹۸، ۲۴ درصد کاهش داشته است و تا ساعت ۲۴ شب گذشته ۸۰ درصد مسافران به شهرهای مبدأ خود برگشته‌اند و ۲۰ درصد دیگر هم در حال برگشت هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: محور اصفهان – تهران شلوغ‌ترین محور است به ویژه در محدوده قم به تهران. همچنین محور خراسان‌رضوی به تهران و چهار محور شمالی به ویژه چالوس و هراز، از دیگر محورهای شلوغ هستند.

هادیانفر گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورها روان است و حادثه خاصی نداشتیم اما طبیعی است که در ساعات پایانی روز ترددها افزایش پیدا می‌کند و به همین منظور به رانندگان توصیه می‌شود از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار