کد خبر: ۶۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
همدان_فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تجهیزات پدافند هوایی کشور بومی است.

به گزارش آرانیوز:امیرسرتیپ صباحی فرد در دیدار نوروزی با مدافعان آسمان در سایت رادار شهدای سوباشی کبودراهنگ، ضمن ادای احترام به ۱۹ شهید سوباشی و تبریک نوروزی به مدافعان امنیت، گفت: تمامی تجهیزات پدافند هوایی کشور بومی است و ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را همچون سال گذشته با تجهیزاتی بومی و حتی قدرتمند تر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: در ایام دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ مرتبه حمله ناموفق به سایت سوباشی قهرمان نشانه اهمیت این سایت برای ما و برای دشمن بود که هر بار حملات دشمن با غرش موشک‌های پدافند هوایی و سامانه‌های توپخانه‌ای ناکام ماند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: اهمیت این سایت برای دشمن به آن اندازه بود که فرمانده نیروی هوایی وقت عراق در رادیو بغداد اعلام کرد، اگر خلبان‌های ما قادر نباشند این سایت را مورد اصابت قرار دهند افتخار نابودی این سایت باید نصیب خود من شود.

در این دیدار همچنین امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب کشور از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی همدان، ایستگاه اطلاعات و شناسایی و قرارگاه سربازی بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار