کد خبر: ۶۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
همدان_مسئول بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان گفت:شعار سال مهمترین چشم انداز بسیج دانشجویی برای سازماندهی و جهت گیری هسته‌های مسئله محور خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:مرتضی عبدلی خرسند  اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۰ با درایت و نکته سنجی مقام معظم رهبری با سه محور تولید، پشتیبانی و مانع زدایی طراحی و اعلام شده که قطعاً قشر جوان و دانشجو در هر سه حوزه خود را از مخاطبان جدی این رهنمود داهیانه می‌داند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل هسته‌های مساله محور و پرداختن به مسائل مهم کشور و مطالبه گری دانشجویی از اهداف مورد توجه بسیج دانشجویی است، گفت: حضور جهادی در عرصه‌های مختلف با رویکرد حل مساله و برنامه ریزی منظم و دقیق باعث بروز اتفاقات و اقدامات خوبی می‌شود که از جمله آن می‌توان به کسب موفقیت‌های مختلف علمی از سوی دانشجویان بسیجی اشاره کرد.

عبدلی خرسند ادامه داد: تولید بدون اهرم‌های مطمئن (پشتیبانی‌ها) معمولاً به کندی صورت می‌گیرد و لذا طراحی مراکز پشتیبانی با برنامه ریزی در تمامی عرصه‌ها می‌تواند برای جلوگیری از هدر رفت منابع مؤثر باشد تا بستری آرام و مطمئن برای فعالان عرصه تولید، فراهم کند.

وی تاکید کرد: برداشتن موانع موجود در مسیر پیشرفت از جمله موارد مهم است که باید در همین راستا برای تسریع و ساده سازی فرآیند تولید اقداماتی صورت گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری ادامه داد: می‌طلبد که کارگروه‌ها و هیئات اندیشه‌ورزی دانشجویان، فعال شده و نسبت به ایده پردازی و راهکاریابی برای تداوم و تعمیق فعالیت‌های مجموعه اقدامات مؤثر انجام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار