کد خبر: ۶۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
اردبیل - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در آغازین روز از سال نو، عمل به شعار امسال مقام معظم رهبری را عامل مهم در توسعه کشور عنوان و پشتیبانی از تولید را اساس اقتصاد مولد عنوان کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» ثابت کرد که تولید همواره اساس و اولویت اصلی در تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است که لزوماً بایستی به جایگاه اصلی خود یعنی خودکفایی اقتصادی دست یابد.

وی رونق و توسعه تولیدات داخلی را سبب ایجاد تحولات بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله کاهش بیکاری و فقر زدایی عنوان کرد و گفت: شعار امسال با غنابخشی در حوزه دانش بنیان و تقویت آموزش و پژوهش در واحدهای تولیدی و در کنار آن پشتیبانی بیش از پیش از شرکت‌های دانش بنیان میسر می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، تاکید کرد: برای تحقق منویات رهبری بایستی موانع زیرساختی تولید در کشور حل شود و واحدهای صنعتی با حرکت به سمت استفاده از دانش و فناوری‌های نوین، از تولید متکی به خارج فاصله بگیرند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در ادامه توسعه تولید داخل را منوط به فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم مردم به خرید کالای خارجی عادت نکنند، باید از کالای ایرانی به طور بی شائبه حمایت کنیم چرا که حمایت از تولیدات داخلی پاسداری از اقتصاد ملی است که در این میان، دستگاه‌های مسئول باید با رسیدگی به موضوع مشکلات تولید کنندگان و معیشت کارگران زمینه‌های لازم برای تولید کالای ایرانی با کیفیت را فراهم کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان حمایت از تولید را باعث توسعه اشتغال در کشور عنوان کرد و گفت: کنترل مرزها به‌عنوان مبدا ورود کالای خارجی و قاچاق، همیشه رکن اصلی در توسعه تولیدات داخلی محسوب شده و اشتغال جوانان را به میزان قابل افزایش می‌دهد.
حجت الاسلام جعفرزاده در پایان، ضمن آرزوی سالی سرشار از سلامتی، سعادت و شادکامی برای عموم مردم ایران، توفیق روز افزون در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار امسال را از خداوند متعال مسئلت کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار