کد خبر: ۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
یزدـ معاون فرهنگی شهردار یزد گفت: یزد در سال ۱۴۰۰ به نام یزد آرزوها نامگذاری شد و امیدواریم بتوانیم هم در سال ۱۴۰۰ و هم در قرن پیش رو، شاهد شهری پیشرو باشیم.

به گزارش آرانیوز:عباس ملازینلی، پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه تمبر شهر یزد آرزوها نیز در سال آینده رونمایی خواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم یزد آرزوها شهری برای بهتر زیستن باشد و در این شهر شاهد بهبودی فرآیندها، بهبود معماری، فرهنگ، اقتصاد و … باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه های فرهنگی که برای نوروز امسال تدارک دیده شده است، افزود: چهار برنامه شاخص با همکاری صدا و سیما شامل جشنواره هفت سین، خش خورانه، خونه ننه آقا و تک برنامه چهار ساعته ویژه سال تحویل اجرا می شود.

وی عنوان کرد: جشنواره قصه هفت سین، هفت قسمتی است و هفت داستان از فلسفه هفت سین در قالب ویژه برنامه از شبکه یزد پخش خواهد شد.

ملازینلی بیان کرد: خش خورانه نیز در ادامه استنداپ خشدلانه برگزار می شود و مروج سبک غذا خوردن سالم است و ۱۵۰ خانواده در این برنامه خانواده محور شرکت کردند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از تهیه و تولید ۳۸ برنامه دیگر ویژه ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها در فضای مجازی ارائه می شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره تولیدات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد و عنوان کرد: ۱۳۰۰ برنامه اجرا شده در سال ۹۹ در قالب یک جشنواره بازخوانی می شود.

ملازینلی همچنین از راه اندازی سایت ویژه گردشگری با همکاری سازمان فاوا شهرداری یزد خبر داد و یادآور شد: این سایت به سه زبان فارسی و عربی، چینی راه اندازی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شهر یزد به لحاظ بهره‌مندی از ظرفیت‌های نجوم عنوان کرد: یزد این ظرفیت را دارد که به قطب نجوم کشور تبدیل شود و این سازمان نیز در این زمینه برنامه دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار