کد خبر: ۶۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
اردبیل - استاندار اردبیل گفت: اصناف اردبیل با رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند و در برابر رعایت محدودیت های کرونایی سرپیچی نکنند.

به گزارش آرانیوز:اکبر بهنامجو در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرمانداران استان اردبیل اظهار کرد: باید همه آحاد جامعه برای مقابله با کرونا همکاری کرد و محدودیت‌ها را طبق دستورالعمل اجرا کنیم تا با پیک چهارم کرونا مواجه نشویم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از ستاد ملی کرونا باید ازدحام جمعیت با تدابیر خاص کنترل شود و اکیپ‌های بازرسی از ساعت ۱۰ صبح تا آخر شب گشت زنی و نظارت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اصناف نیز باید طبق پروتکل بهداشتی عمل کنند، افزود: وقتی به اصناف اعلام می‌شود که در ساعت مقرر تعطیل کنند، سرپیچی نکنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها و کنترل بیماری کرونا، کسی متضرر نشود.

بهنامجو گفت: فرمانداران با اصناف و مغازه داران جلسه برگزار کنند و از پیشنهاد این قشر نیز در ارتباط با چگونگی کنترل حضور مردم در مغازه‌ها و پیشگیری از ویروس کرونا نظرخواهی کنند.

استاندار اردبیل افزود: در طول یک سال همه به نوبه خود ضرر کرده و بسیاری از مردم عزیزان خود را از دست داده اند و تمهیدات ما بخاطر مردم و سلامتی آنها است و نباید با کم توجهی و عادی سازی بار دیگر دچار خسران و ضرر شویم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: شهرستان‌ها به تناسب جمعیت و مسافران احتمالی، تمهیدات لازم را برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا اعمال کنند و در جلسات روزانه نحوه استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج، هلال احمر، گردشگری و مراکز بهداشتی و همچنین کاستی‌های موجود مشخص شود تا در روزهای خاص تعطیلات کمبود تجهیزات و نیروی انسانی نداشته باشند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکید کرد.

بهروز ندائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز از آمادگی تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار