کد خبر: ۶۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
اردبیل - رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت سه روز از آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر بیش از ۱۰۵ نفر در استان اردبیل ثبت نام کردند.

به گزارش آرانیوز:بهروز ندائی  اظهار کرد: امروز و تا این لحظه ۳۲ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل ثبت نام کرده‌اند که مراحل ثبت نام ۲۱ نفر قطعی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب ثبت نامی‌ها در روزهای گذشته در مجموع تعداد ثبت نامی‌ها در استان برای انتخابات شوراها به ۱۰۵ نفر رسیده و پرونده ۳۶ نفر نیز به دلیل ناقص بودن مدارک در مراحل تکمیلی قرار دارد.

رشد ۶ درصدی ثبت نامی‌ها نسبت به دوره قبل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: به رغم تعطیلی دیروز و امروز تعداد ثبت نامی‌ها برای حضور در رقابت‌های شورای شهر در استان اردبیل نسبت به دوره گذشته ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ندائی بیشترین ثبت نامی‌ها را با ۴۵ نفر مربوط به شهر اردبیل اعلام کرد و گفت: ۱۴ نفر در پارس‌آباد و ۱۱ نفر نیز در مشگین‌شهر ثبت نام کرده‌اند که بعد از اردبیل بیشترین ثبت نامی‌ها را شامل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: از تعداد ثبت‌نامی‌ها ۱۴ نفر سابقه عضویت در شوراها را دارند، ۵۸ نفر با مدرک لیسانس، ۳۵ نفر با مدرک فوق لیسانس و یک نفر نیز با مدرک دکترا ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹ درصد ثبت‌نامی‌های استان را بانوان تشکیل می‌دهند که امیدواریم در روزهای آینده تعداد ثبت نامی‌ها همچنان افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: ۳۶ از کاندیداهایی که از طریق موبایل، رایانه و یا دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده‌اند، مدارک بارگذاری شده ناقص بوده و به همین خاطر هنوز به تأیید کامل نرسیده است که ما از داوطلبین می‌خواهیم تمامی مدارک مورد نیاز از جمله مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، ارائه برگه عدم سوءپیشینه و مدارک ایثارگری را با خود به همراه داشته و آنها را درست بارگذاری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار