کد خبر: ۶۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
سنندج- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مسائل مرزی و حل مشکل کولبری از جمله دغدغه‌هایی است که در سال ۱۴۰۰ تصمیمات مهمی در خصوص آنها اجرایی می شود.

به گزارش آرانیوز، محمد باقر قالیباف صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است که متأسفانه تاکنون بسیاری از این ظرفیت‌ها بالفعل نشده است.

وی افزود: در این سفر علاوه بر نظارت‌های میدانی، امیدواریم به پروژه‌های تکمیل نشده نیز کمک کنیم و روند تکمیل این پروژه‌ها را تسریع یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی مسائل کولبری و حل مشکلات مرزی که از زخم‌های کهنه مرزی ما در شمال غرب و جنوب شرق کشور است از دیگر اهداف سفر ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۰ تحرکی برای حل این مسائل ایجاد کنیم و دغدغه دیرین را ساماندهی کنیم.

قالیباف افزود: استان کردستان ظرفیت خوبی در حوزه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی دارد که به این منظور رؤسای کمیسیون‌های کشاورزی و صنایع در این سفر حضور دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در قالب اعتبارات مربوط به حوزه محرومیت زدایی بودجه ۱۴۰۰ نیز توجه ویژه‌ای به این استان شده تا دستگاه‌ها بتوانند به آسانی برخی طرح‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

سفر رئیس مجلس به استان کردستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان کردستان، بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام شده و در این سفر دو روزه قالیباف و هیأت همراه به شهرستان‌های سقز، بیجار، قروه، مریوان و سنندج سفر می‌کنند.

دیدار با فعالان فرهنگی و اجتماعی کردستان و حضور در جلسه شورای اداری استان کردستان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به کردستان خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار