کد خبر: ۶۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
قائم‌شهر- رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر گفت: با نصب اینترنت در ۱۰۰ مدرسه روستایی و ۱۰ مدرسه شهری، همه مدارس شهرستان به اینترنت دسترسی دارند.

به گزارش آرانیوز:هوشنگ اصغریان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه از دل چالش‌های ایجاد شده از کرونا، فرصت‌هایی برای آموزش دانش‌آموزان به وجود آوردیم، گفت: برای یکهزار و۲۰۰ دانش‌آموز که دسترسی به سخت‌افزار نداشتند، گوشی موبایل و برای ۷۰۰ دانش آموز تبلت خریداری شد و. به چهارصد نفر هم وام کم بهره داده شد.

وی با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری بود که برنامه آموزشی شاد را برای مدارس ایجاد کرد، افزود: ۱۰ هزار سی دی آموزشی توسط معلمان قائم‌شهری در بهترین استودیوها ضبط و به همراه درسنامه های مکتوب پایه به پایه در اختیار مدارس این شهرستان قرار گرفت.

مدیر آموزش‌وپرورش قائم‌شهر، از ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی در یکی از مدارس روستایی خبر داد و عنوان کرد: این اردوگاه کشوری در فاز اول دارای چهار اتاق مجهز به تخت و تلویزیون و سایر امکانات، با هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی ایجاد شد و آشنایی دانش‌آموزان با بومگردی یکی از اهداف مهم آن است.

اصغریان با اشاره به اهمیت مهارت آموزی دانش آموزان، بیان کرد: طرح پایلوت مهارت آموزی در مازندران با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی در مدارس قائم‌شهر آغاز شد.

وی از کسب رتبه اول المپیاد کشوری ریاضی توسط یک دانش‌آموز قائم‌شهری خبر داد و افزود:. کسب این رتبه افتخار بزرگی برای استان مازندران محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود این دانش‌آموز قائم‌شهری به رتبه طلای جهانی هم دست پیدا کند.

اصغریان ضمن قدر دانی از همه خیران مدرسه ساز، گفت: مجموعه آموزشی خوابگاهی برای دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست با هزینه ۲۵ میلیارد تومان توسط خیران قائم‌شهری ساخته خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار