کد خبر: ۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
دبیر بخش بین الملل بیست و سومین نمایشگاه قرآن کریم‏ گفت: بخش بین الملل نمایشگاه عصر فردا (چهارشنبه) در آستانه سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز به کار می کند.

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن فردا افتتاح می شود

 به گزارش خبرنگار آرانیوز، مهرداد آگاهی گفت: مراسم افتتاحیه بخش بین الملل بیست و سومین نمایشگاه قرآن با سخنرانی ابوذر براهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ساعت ساعت 19 در طبقه دوم ساختمان باغ کتاب برگزار می شود.

وی با بیان این که هنرمندانی از کشورهای بوسنی، فرانسه، کویت، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان و اندونزی در این مراسم حضور خواهند داشت، افزود: این هنرمندان آثاری را در رشته های خوشنویسی، نقاشی خط، عکاسی و کاشیکاری اسلامی به نمایش می گذارند. 

به گزارش ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ، آگاهی در ادامه گفت: همچنین پژوهشگران قرآنی از کشورهای نیوزیلند، گرجستان و ترکیه دعوت شده اند تا با حضور در نمایشگاه قرآن، نشست هایی را برگزار کنند که برنامه دقیق این نشست ها اعلام خواهد شد. 

به گفته آگاهی بخش بین الملل نمایشگاه قرآن غرفه ندارد و آثار هنری در سالن اصلی این بخش به نمایش گذاشته خواهند شد. 

وی از نمایش آثار80 هنرمند خارجی سخن گفت و افزود: این هنرمندان یک هفته میهمان نمایشگاه قرآن هستند و ضمن برپایی کارگاه های هنری به تولید آثار در حضور بازدیدکنندگان مشغول خواهند بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری تهران تا 23 تیر مصادف با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برقرار است و بخش بین الملل نیز که از فردا آغاز به کار می کند تا پایان مدت نمایشگاه میزبان علاقه مندان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار