کد خبر: ۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

به گزارش آرانیوز، محمود احمدی بیغش در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بدانید هیچکدام از نماینده ها که تذکر داده و نکته ای می گویند، با حضرتعالی مخالفتی ندارند، اگر مطلبی بیان می شود در راستای شکل و نحوه مدیریت جلسه است. روز گذشته شاهد تنش و دلخوری کوچکی در مجلس بودیم، حال که شما فردی فهمیده هستید، باید علت این قضایا را پیگیری کنید، چرا که این موضوع قطعاً معلوم بوده و هیچ یک از همکاران قصد اهانت به حضرتعالی را نداشته، چون همه ما به شما علاقمند هستیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نباید از انتقادها ناراحت شویم کما اینکه شما هم از موضوع روز گذشته ناراحت نشدید و البته نمایندگان دیگر در این خصوص نظرشان را بیان کردند که البته قابل احترام است. از چند روز گذشته شاهد بودم که از گوشه کنار مجلس، نمایندگان از رفتار برخی از اعضای هیات رئیسه ناراحت بودند، چرا که پیشنهادات را براساس سلیقه مطرح می کردند و این موضوع را به عینه امروز 4 بار و حتی بیشتر مشاهده کردم.

وی تصریح کرد: اسم بنده بارها به عنوان نفر اول اخطار یا تذکر، مطرح شده است، اما اعضای هیات رئیسه اجازه طرح موضوع به بنده ندادند و حتی از بنده خواستند که تذکر در دستور است یا خیر و بنده هم عرض کردم مانند سایر نمایندگان تریبون بنده را باز کرده و اگر تذکرم در دستور نبود، اخطار دهید. خوب است نمایندگان و اعضای هیات رئیسه ماده 76 آیین نامه داخل مجلس را که در رابطه با این موضوع است، مطالعه کنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مدیریت جلسه تدبیر می خواهد، البته این موضوع را به شما می گویم تا اطلاع داشته باشید و به دوستان بفرمایید که کاش چند ساعت از تنش روز گذشته عبرت می گرفتند، اما در شیفت شب مجدداً از برخی اعضای هیات رئیسه خلافی سر زد که خلاف آیین نامه بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق نمی تواند در قالب موافق و مخالف صحبت کند و صرفاً باید نظر کمیسیون را مطرح کند.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده گفت: تمام تلاش اعضای هیات رئیسه رعایت آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی است و اگر فرصت برای تذکری ایجاد نمی شود به دلیل تعداد بالای پیشنهادات بوده که سعی می کنند براساس آن تذکرات را برنامه ریزی کنند. بنده هم به محض مشاهده تذکر شما، اجازه طرح آن را دادم./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار