کد خبر: ۶۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
بجنورد- نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به متضرر شدن پیاز کاران در فروش محصول خود، اظهار کرد: دولت با خرید تضمینی پیاز باید از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری کند.

به گزارش آرانیوز:سیدمحمد پاکمهر با اشاره به مشکلات عدیده پیازکاران خراسان شمالی اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی با هدف خلق مشکلات یک جنگ تمام عیار اقتصادی بر علیه انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران راه انداخته است، حمایت از تولیدکنندگان و در صدر آن‌ها کشاورزان یک تکلیف بر دوش مسئولین است.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی که این روزها برای کشاورزان عزیز خراسان شمالی در بحث فروش محصول تولیدی خود (پیاز) پیش آمده باید توسط مسئولین جهاد کشاورزی
ترتیب اثر داده شود.

عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مستمر از مسئولین وزرات جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته در این وزرات‌خانه این مسئله مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: عدم تعیین تکلیف و تصمیم عاجل مسئولین امر، علاوه بر تهدید امنیت غذایی جامعه منجر به وارد آمدن خسارت‌های گسترده و جبران‌ناپذیر به جامعه کشاورزی می‌شود.

پاکمهر در انتها تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به طور جد پیگیر رفع این مشکل که بسیاری از کشاورزان مناطق مختلف کشور نیز درگیر آن هستند، خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار