کد خبر: ۶۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از ایجاد بیش از سه هزار و ۲۰۰ شغل طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:غلامرضا مرتضوی  با اشاره به ثبت مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ایجاد سه هزار و ۲۴۴ شغل در شهرستان سنقر و کلیایی در این سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه اشتغال سال جاری شهرستان سنقر و کلیایی در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه ۲ هزار و ۲۶۹ شغل بوده است، افزود: تحقق ۱۴۳ درصدی ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان سنقر و کلیایی در سامانه رصد اشتغال استان کرمانشاه مشهود است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: ثبت آمار مربوط به اشتغال این شهرستان در سامانه رصد بیش از سهمیه از پیش تعیین شده به دلیل استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای دولت است.

وی ادامه داد: آمار ثبت اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شامل استخدام در ادارات، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، صدور مجوز برای فعالیت‌های صنعتی و صنفی، مهارت آموزی و اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی است.

به گفته مرتضوی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سنقر و کلیایی باید در مدت باقیمانده از سال نسبت به بهبود شاخص‌های کسب و کار و استفاده از ظرفیت‌های باقیمانده در ارائه تسهیلات اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار