کد خبر: ۶۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: نخستین مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم شکیبا بعد از ظهر امروز  اظهار کرد: ️یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونا انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

وی افزود: ️نمونه آزمایش این بیمار با کیت‌های تشخیصی ویژه ویروس کرونا جدید در آزمایشگاه بررسی و ابتلای قطعی در وی تشخیص داده شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ️بیمار خانمی ۴۶ ساله کرمانشاهی و ساکن شهر کرمانشاه است که هفته گذشته به شهرستان ماهشهر استان خوزستان سفر کرده است.

شکیبا بیان کرد: ️تمام اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برای بررسی افراد نزدیک و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای بیمار و اطرافیان او توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شده و یا در حال انجام است.‌

وی با بیان شرایط حال عمومی این بیمار خاطر نشان کرد: ️حال عمومی این بیمار در حال حاضر مساعد است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ️لازم است همه مردم با رعایت شدید تر و جدی تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده شأن در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند.

شکیبا افزود: ویروس جهش یافته به مراتب خطرناک‌تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است استان کرمانشاه را در آستانه یک آزمون سخت قرار دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار