کد خبر: ۶۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
سنندج ـ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن دوباره می خواهد با شعار دفاع از اقلیت های دینی و مذهبی وارد میدان شود و توطئه ای جدید راه بیاندازد.

به گزارش آرانیوز:ماموستا فایق رستمی  اظهار کرد: امروز وحدت جهان اسلام و برادران اهل سنت و اهل تشیع مورد هدف دشمنان قرار گرفته است و نمونه آن را فتنه انگیزی این روزهای بدخواهان اسلام در قضیه «سراوان» سیستان و بلوچستان می‌بینیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام با سو استفاده از احساسات پاک جوانان و از طرف دیگر با استفاده از هجمه رسانه‌ای خود، به شدت در حال تزریق تخم نفاق و تفرقه در این منطقه از کشور هستند، بنابراین باید بزرگان و ریش سفیدان منطقه، جوانان را نسبت به این توطئه دشمن هوشیار کنند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: دشمن عملاً نشان داده است که به دنبال ایجاد یک سوریه جدید در ایران است و بیش از این وحدت و امنیت در این مملکت برایش قابل تحمل نیست و به عینه می‌بینیم که بسیاری از وهابیون رسماً از این نقشه شوم خود در رسانه‌ها سخن می‌رانند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تا زمانی که قانون حاکم است همه باید در مسیر قانون حرکت کنیم و بی شک در این میان بانیان این حوادث در سراوان به دست قانون سپرده می‌شوند، بنابراین نباید اجازه داد عده‌ای به نام معترض دست به حرمت شکنی و توهین به مقدسات بزنند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید نسبت به توهین به اسم مبارک رسول اکرم (ص) در قضیه سراوان، گفت: بی شک کسانی که به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای پرچمی بدین تقدس را اینگونه بر زمین می‌اندازند، نه سنی می‌شناسند و نه شیعه بلکه قلب اسلام را هدف قرار داده‌اند و بی شک این گروه همان باقیمانده نحله های منحرف و خوارج هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید هوشیار بوده و به خوبی بر اوضاع پیرامون خود مسلط باشیم زیرا دشمن دوباره می‌خواهد با شعار حمایت از اقلیت‌های دینی و مذهبی وارد میدان شود و توطئه ای برای ایجاد دوباره یک بحران در جهان اسلام ترتیب دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار