کد خبر: ۶۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
قزوین-فرمانده سپاه استان قزوین گفت: حضور ۳۴ هزار دانش آموز در اردوی مجازی راهیان نور نشان از ظرفیت بالای معرفتی آنها دارد و استفاده از این ظرفیت باید استمرار داشته باشد.

به گزارش آرانیوز:سردار محمد شاهرخی در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در اجرا پویش سراسری "لبخند رضایت" که پیش از ظهر دوشنبه در سالن جلسات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دوستان ما در آموزش و پرورش چراغ تعلیم و تربیت را با شیوه جدید روشن نگه داشتند و اجازه ندادند در فضا آموزش ناامیدی ایجاد شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا با توجه به اینکه این پدیده برای اولین بار در جهان ایجاد شده بود و رویه‌های تدریس نیاز به تغییر داشت معلمین توانستند در این عرصه خوش بدرخشند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام کرونا تحصیل و آینده دانش‌آموزان سبب نگرانی خانواده‌ها شده بود آموزش و پرورش توانست امید به تحصیل را زنده نگهددارد.

این مسئول ابراز کرد: بعد روانی و آرامش خاطری که آموزش و پرورش در این ایام قریب به یک سال ایجاد کرد بیشتر از بعد عملی بود و در زمانیکه فشار و تنگنا بیشتر می‌شد خوشبختانه آموزش و پرورش از این آزمون بسیار سخت سربلند بیرون آمده است

وی ضمن تقدیر از تعامل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اذعان کرد: تعامل موجود بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان نشان داد که بیشتر فرهنگیان ما بسیجی هستند چرا که مفهوم و معنا بسیج چیزی جز دغدغه مندی برای نظام و انقلاب نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: این انقلاب توسط مردم بسیجی به پیروزی رسید و توسط مردم بسیجی که در واقع آحاد مردم هستند استمرار پیدا کرد و هم اکنون نیز توسط مردم در جامعه حفظ می‌شود چرا که بسیج متعلق به قشر یا قومی خاص نیست بلکه متعلق به تمام افرادی است که دغدغه و سربلندی نظام مقدس را دارند.

این مسئول ابراز کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی با دربرداشتن بیشترین قشر مؤثر در جامعه هم‌اکنون در حال نقش آفرینی هستند زیرا مسیر راهبردی را یافته‌اند و ما شاهدیم که روز به روز بر نقش آفرینی این دو قشر از بسیج افزوده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در قالب فضای مجازی عنوان کرد: هر ساله اردوهای معرفتی راهیان نور با حضور تعداد محدودی از دانش‌آموزان برگزار می‌شد و تنها تعداد کمی از دانش آموزان در این اردوها شرکت می‌کردند اما در سال جاری بیش از ۴۳ هزار دانش آموز در این اردو شرکت کردند.

سردار شاهرخی بیان کرد: حضور ۳۴ هزار نفره دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور پیام‌های مثبت بسیاری را به همراه داشت و نشان داد که فطرت دانش‌آموزان گره خورد با کلید واژه معرفت است.

این مسئول تاکید کرد: اردوهای راهیان نور امسال نشان داد که ظرفیت بالایی در دانش‌آموزان وجود دارد و ما باید راه ارتباطی متناسب را برای حفظ و استمرار این ظرفیت پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ ظرفیت ایجاد شده و استمرار این ظرفیت با همدلی و اتحاد میسر می‌شود، فراموش نکنیم همواره اتحاد به پیروزی منجر می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار