کد خبر: ۶۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
شیراز - دومین انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس با انتخاب «حمید رضا جورکش» با ۲۷ رای به عنوان رئیس شورا برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:عباس باباخانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس در این جلسه گفت: در طی دو سال گذشته اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی زحمات فراوانی را متقبل شدند و در این مدت خدمات آموزشی و فرهنگی به اعضا شورای هماهنگی ارائه شده که در نوع خود قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا همچنان نسبت به ارتقا جایگاه روابط عمومی در ادارات و دستگاه‌های دولتی اقدامات مؤثری را دنبال نمائیم که در همین زمینه موضوع ثبات شغلی و حفظ مسئولین روابط عمومی‌ها به دلیل ضرورت ثبات در امر روابط عمومی و به کار گیری تجارب و اطلاعات عمومی مدیران روابط عمومی به طور مستمر در دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: روابط عمومی به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا در همه دستگاه‌ها مورد توجه ویژه قرار گرفت و توانست نقش اطلاع رسانی و ارتباط گیری دستگاه‌ها با افکار عمومی و مردم را به خوبی ایفا کند.

در ادامه جلسه، کاندیداهای دومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس خود را به اعضا معرفی کردند و در ادامه با اعلام اسامی کاندیداهای هیئت رئیسه پس از توزیع برگه تعرفه رأی انتخابات برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور نماینده حراست استانداری، ابراهیم عباسی عضو شورای اطلاع رسانی استان و غلامرضا کمپانی والا مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد به عنوان اعضای هیئت نظارت در انتخابات برگزار شد؛ حمید جورکش مدیر کل روابط عمومی شهرداری شیراز و مهدی یزدانی رئیس روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس با کسب ۲۷ رأی نفرات اول و حمیدرضا شعبانی، محمدرضا فتوت، ابراهیم اژدری، مجتبی دینی، حمید کریمی به عنوان اعضای اصلی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان انتخاب شدند.

همچنین علی رضا واحدی پور بعنوان خزانه دار و اعظم السادات موسوی بازرس شورای هماهنگی تعیین شدند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری با امضا استاندار فارس و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به اعضای هیئت رئیسه سابق شورای استان تقدیم شد.

کد خبر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار