کد خبر: ۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
سمنان- رئیس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استانداری سمنان با بیان اینکه علاقمندان به بازسازی عتبات در استان شناسایی می‌شوند، گفت: برای این منظور کمیته بانوان ستاد تشکیل می‌شود.

به گزارش آرانیوز:حسن اسلامی راد ظهر دوشنبه در نشست ستاد عتبات عالیات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه لازم است تا در سطح فرمانداری‌ها و شهرداری‌های بزرگ استان هم، مانند استانداری با تشکیل ستاد معین و بر اساس حکم فرماندار و شهردار اقدامات جهت جلب مشارکت‌ها در راستای باز سازی عتبات عالیات به انجام رسد، تاکید کرد: لازم است تا برخی مدیران ستادی و اجرایی استان مانند مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی استانداری، سازمان همیاری شهرداری و ثبت احوال به این ستاد اضافه شوند.

وی با بیان اینکه شناسایی افراد علاقمند به کمک برای عتبات و همچنین ظرفیت‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف و تحقق آن در مجموعه استانداری و واحدهای تابعه کمک نماید، افزود: در این راستا کمیته امور بانوان به چارت تشکیلاتی ستاد معین در استان سمنان اضافه می‌شود همچنین تلاش داریم تا نیروهای علاقمند به فعالیت در این زمینه شناسایی و جذب شوند.

استفاده از نیروهای جوان

رئیس ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استانداری سمنان با بیان اینکه از نیروهای جوان و فعال در خصوص تحقق اهداف در این حوزه استفاده شود، تاکید کرد: دستورالعمل پیشنهادی جدید ستاد با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف ظرف ۱۵ روز آینده تدوین و همچنین می‌بایست نحوه جمع‌آوری و نوع کمک‌ها مشخص شود.

اسلامی راد با بیان اینکه ایجاد کانال در فضای مجازی و فعالیت‌های گسترده تبلیغی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه جلب مشارکت‌ها برای بازسازی عتبات عالیات است، افزود: فعالیت‌های مرتبط با جلب مشارکت‌ها، برای بازسازی عتبات عالیات از سوم شعبان و همزمان با میلاد امام حسین (ع) آغاز خواهد شد.

ایجاد کمیته‌های جذب و مشارکت

دبیر ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت توانمندی‌های سازمان‌ها و کارکنان، نذورات نقدی و غیر نقدی کارکنان، توان فکری مدیریتی و تخصصی، امکانات، ماشین آلات، مصالح و امکانات قابل استفاده در سازمان‌ها از جمله ظرفیت‌های موجود برای کمک به بازسازی عتبات عالیات خواهد بود.

مهدی قدرتی با بیان اینکه کمیته‌های بازرسی و نظارت، جذب مشارکت‌ها، فرهنگی و اطلاع رسانی، فنی و اجرایی، منابع انسانی و.. ذیل ستاد تشکیل خواهد شد، ابراز کرد: علاوه بر استانداری، ستادهای معین در سازمان‌های تابعه همچون، فرمانداری و شهرداری‌ها ایجاد خواهد شد.‌

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار