کد خبر: ۶۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تعداد یک هزار و ۸۲۲ طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان زنجان ایجاد می‌شود.

به گزارش آرانیوز:رضا خواجه‌ای به برنامه توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این برنامه و طرح که به صورت پایلوت کشوری در سطح تمام منظومه‌های استان ۱۷ بخش از سال ۹۷ در استان شروع شده بود پس از طی مراحل مطالعه و بررسی‌های کارشناسی کارگروه‌ها و کمیته‌های مرتبط، به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسید.

وی اظهار کرد: در قالب این برنامه تعداد یک هزار و ۸۲۲ طرح سرمایه گذاری با مشارکت جوامع محلی در سطح روستاهای استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: از این تعداد ۱۷۵ طرح قابلیت برندینگ و ۳۷۸ طرح دارای مشخصه کارآفرینی خواهد بود و برای هفت هزار و ۹۴ نفر زمینه ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

خواجه‌ای با بیان اینکه تعداد ۹۵۶ پروژه عمرانی دارای اولویت برای سال‌های اول و دوم اجرای طرح پیش بینی شده است، ابراز داشت: این طرح به‌لحاظ جایگاه طرح فرا دست طرح هادی روستایی و طرح‌های دیگر در سطح منظومه قلمداد می‌گردد.

وی افزود: برنامه توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی استان به منظور توسعه پایدار سکونتگاه‌های روستایی از طریق انتظام فضایی منظومه‌های روستایی در قالب شبکه‌های محلی و ناحیه‌ای و با تاکید بر روابط و پیوندهای روستایی- شهری تدوین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان ابراز داشت: هدف اصلی طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی پیشرفت منظومه‌های روستایی مبتنی بر اصول برنامه ریزی فضایی توسعه پایدار است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار