کد خبر: ۶۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
اهواز – ستاد ملی مدیریت کرونا، این اختیار را به استاندار خوزستان داد که مدیران این استان در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از خدمت منفصل شوند.

به گزارش آرانیوز:، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مدیریت کرونا و شرایط حاد این بیماری در استان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا به استاندار این اختیار داده شده که در صورتی که دستگاه یا اداره‌ای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های اعلام شده را مراعات نکند برای مرتبه اول عالی‌ترین مقام سازمان متخلف را مورد توبیخ کتبی قرار دهد.

سلیمانی دشتکی افزود: در صورت تکرار تخلف در آن دستگاه مدیر مربوطه را به کمیته تخلفات ارجاع دهد و در صورت سومین بار از عدم مراعات دستورالعمل‌ها، حکم انفصال سه ماهه از خدمت برای آن مدیر را صادر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، موج جدید بیماری کرونا در خوزستان بسیار سهمگین است و تاکنون ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

این موضوع باعث خستگی کادر درمان شده است چرا که اغلب بیمارستان‌های استان درگیر بیماران کرونایی شده‌اند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

در چند روز اخیر دو تن از اعضای کادر درمان استان به نام‌های «فاطمه نجمه سادات» مامای بیمارستان امیرالمؤمنین اهواز و «حمیرا احمدی» بهورز شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت مبارزه با این بیماری به کرونا مبتلا شده‌اند و جان خود را از دست داده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار