کد خبر: ۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
بیرجند- فرماندار بیرجند گفت: ورود به آرامستان های بیرجند بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا تا پایان سال جاری ممنوع است.

به گزارش آرانیوز:و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی ناصری فرماندار بیرجند در جلسه فوق العاده که بمنظور تصمیم گیری در خصوص انسداد مسیرهای دسترسی و اطراف آرامستان بیرجند برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ورود به آرامستان شهر بیرجند و روستاهای بخش مرکزی و هرگونه تجمع در این مکان‌ها ممنوع است.

فرماندار بیرجند عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های متولی و شهرداری مسدود سازی مسیرها انجام می‌شود و تا پایان سال از ورود شهروندان به آرامستان ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی به شیوع ویروس جهش یافته (ویروس انگلیسی) در شهرستان بیرجند و افزایش سرعت انتقال ویروس جدید حتی در فضای آزاد، اشاره کرد و افزود: توسط مرکز بهداشت برای درمان و قرنطینه مبتلایان به ویروس جهش یافته و نیز شناسایی افرادی که با آنها در ارتباط بوده اند؛ اقدامات لازم صورت گرفته است.

ناصری بیان کرد: خودروهایی که در اطراف آرامستان و مکان‌های توقف ممنوع پارک کنند؛ توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

وی از شهروندان خواست جهت صیانت از سلامت جامعه و کنترل و جلوگیری از بروز پیک چهارم شیوع کرونا، اکیداً از ورود به آرامستان ها خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی از هر گونه ورود به آرامستان ها جلوگیری خواهند کرد، گفت: پیرو مصوبات ستاد استانی کرونا، باشگاه‌های ورزشی غیر استاندارد و فاقد تهویه و نقض کننده پروتکل‌های بهداشتی، اماکن عرضه مواد غذایی و مراکز شلوغ و فاقد صلاحیت‌های بهداشتی نیز از هفته آینده پلمب خواهند شد.

فرماندار بیرجند مقابله با شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا (کرونای انگلیسی) را در رأس وظایف تمامی اعضای ستاد کرونا دانست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار