کد خبر: ۶۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
شهرکرد- فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۳۴۶ مورد حکم قلع و قمع و دیوار کشی غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از پایگاه خبری جهاد کشاورزی، یوسف باقری افزود: از این تعداد ۲۴۹ مورد از احکام تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری با تخلف تغییر کاربری غیرمجاز دیوارکشی با مساحت بالا بوده است.

به گفته وی، تعداد ۹۷ مورد از احکام قطعی قضائی قلع و قمع شده است که در مجموع قلع و قمع های صورت گرفته میزان ۸.۷ هکتار اعاده به حالت اولیه و ۴۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان آزاد سازی شد.

باقری افزود، بیشترین آمار قلع و قمع احکام تبصره دو ماده ۱۰ مربوط به شهرستان‌های کوهرنگ، سامان، اردل و بروجن و بیشترین احکام قطعی قضائی در شهرستان‌های سامان و کوهرنگ بوده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، گفت: این سامانه ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده و شهروندان در مناطق مختلف استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار