کد خبر: ۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
رئیس‌جمهور گفت: با افتتاح فاز اول، بار ترافیکی بزرگی از روی کرج برداشته شد، برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور روز پنجشنبه در پنجاه و دومین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، درباره افتتاح آزادراه غدیر، گفت: با افتتاح فاز اول این طرح بار ترافیکی بسیار بزرگ از روی کرج برداشته شد برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند.  البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

وی افزود: ان‌شاء‌الله همانطور که وزیر راه گفت آن اتصال میان مسیر شرق و شمال یعنی از شریف آباد به سمت جاجرود هم باید انجام شود تا این حلقه کاملاً متصل شود و از این فشاری که روی تهران و کرج است برداشته شود.

رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم برای انجام این پروژه مهم گفت: ما زمانی که آزادراه حرم تا حرم را افتتاح می‌کردیم همانجا با دوستان قرارگاه برای پروژه چرم‌شهر به آبیک بحث شد و دوستان قول گرفتیم که در دولت تدبیر و امید این طرح شروع و اجرا شود و این کار شد. پروژه‌های بسیار مهم دیگری هم در اختیار قرارگاه از جمله راه آهن بسیار مهم زاهدان است که تلاش پیگیری انجام می‌گیرد. تقریباً هر هفته به شکلی از وزیر راه حضوری و تلفنی پیگیری می‌کنم برای اینکه اگر مشکلی دارد، حل شود البته مشکل مالی پروژه را ما حل کردیم.

وی افزود: پروژه مهم دیگری که دلم می‌خواهد در این زمینه قرارگاه فعال‌تر شود پروژه رشت -آستارا است که برای ما بسیار اهمیت دارد. من چند بار به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کردم که برای این پروژه تلاش شود. علاوه بر  این پروژه‌ مهم، پروژه‌های دیگری هم داریم  که بسیار مهم هستند. امیدوارم با کمک همه پیمانکاران خصوصی و تلاش و  برنامه‌ریزی قرارگاه این کارها پیشرفت داشته باشد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز روز بسیار خوشحال کننده‌ای برای همه ماست البته اصل، ولادت مولا امیرالمومنین (ع) است که دل همه را شاد کرده و این پروژه هم مردم ایران و مخصوصا مردم استان‌های قزوین، مرکزی، البرز، تهران، قم و سمنان را خوشحال کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار