کد خبر: ۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
اراک- مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: همایش علمی علل و پیامدهای فقر و راهکارهای مبارزه با آن در کلام و سیره امیرالمومنین(ع) در اراک آغاز به کار کرد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، دکتر حسین ظریف منش گفت: در ایام مبارک میلاد نور مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان همایش علمی «علل و پیامدهای فقر و راهکارهای مبارزه با آن در کلام و سیره امیرالمومنین (ع)» در اراک آغاز شد و آیت الله صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در بسیاری از فعالیت‌های علمی و فرهنگی همیشه از استان‌های پیشتاز و فعال بوده و بسیار خوب عمل کرده است و این نوع ظهور و بروز نشان از وجود ارزشمند حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده مقام معظم رهبری در این استان به عنوان ریاست بنیاد بین المللی غدیر و جوشش روحیه ولایتمداری است که در وجود نازنین تک تک مردمان عزیز این دیار نهفته است.

ظریف منش اعلام کرد: از همه دست اندرکاران اجرایی و اقتصادی کشور دعوت می‌کنیم تا از ظرفیت تخصصی این همایش‌های علمی و پژوهشی در حوزه برنامه ریزی، تقنینی و اجرایی کشور برای استفاده بهتر از آموزه‌ها و سیره اهل بیت علیهم السلام در امور کشورداری و مدیریتی استفاده کنند.

لازم به ذکر است این همایش امروز ۶ اسفند در محل دانشگاه اراک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه آزاد اراک با حضور اندیشمندان و اساتید و علمای فعال در حوزه پژوهش در حال برگزاری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار