کد خبر: ۶۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از احتمال افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه در سال آینده خبر داد.

به گزارش آرانیوز:هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده برای تسریع در روند احداث باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه با بیان اینکه به فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس این شهر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: امیدواریم این فاز از باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی هدف احداث این مجموعه فرهنگی را امکان آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده ایران اسلامی با ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: با توجه به اعتبار دریافتی و اقدامات انجام شده به منظور تکمیل زیرساخت‌های آب، برق، گاز و دیوارکشی آن احتمال بهره‌برداری فاز اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس شهر کرمانشاه به مساحت ۱۵ هکتار احداث می‌شود، تصریح کرد: این پروژه یکی از عوامل مهم در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پیگیری ویژه‌ای برای حصول نتیجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، گفت: اقدامات دیگری همچون تکمیل ۹ یادمان دیگر در این استان از جمله یادمان شهدای گیلانغرب، مرصاد، ثلاث باباجانی و شهید شیرودی انجام شده که باید به جدیت تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار