کد خبر: ۶۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حاج حسین سراجان مصداق بارز انسان‌هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کردند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده با صدور پیامی درگذشت پیر غلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج حسین سراجان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خوشا به حال کسانی که عمری را در راه دین و خدمت به انقلاب اسلامی گذراندند و در هر عرصه و میدانی که این حرکت عظیم الهی احتیاج داشت حاضر شدند و جان بر کف، جان خود و عزیزانشان را تقدیم نمودند؛ آنهایی که مردان بی ادعا و مرد میدان بودند و تا آخرین نفس از پای ننشستند که بی شک پیروزی‌ها و افتخارات این انقلاب مدیون چنین سترگ مردان و زنانی است که الگو و سرمشق زیبای ایثارگری و جهاد در راه حق را با زندگی پربرکتشان نوشته افقی پر نور را جلوی راه جوانان نسل‌های نو نهادند».

در این پیام تأکید شده است: «حاج حسین سراجان مصداق بارز چنین انسان‌هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری نمود و لحظه‌ای از جلوداری و ایستادن بر قله خاک‌ریزهای مختلف جنگ سخت و نرم با دشمن فرو نگذاشت».

در ادامه این پیام بیان شده است: «رزمنده‌ ابو رزمنده که رزمندگی را با عمل به فرزندان و خانواده‌اش آموخت و چون ابراهیم، اسماعیل خویش را به قربانگاه الهی برد و تقدیم نظام و انقلاب نمود».

همچنین در پیام نوشته شده است: «شهادت می‌دهم تا آخرین لحظه ذره‌ای از اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نیامد و با صدای بلند، پر شور و خروش آنها را فریاد زد و تا آخرین روزهای عمر از حضور در صعب‌العبورترین مکان‌ها در مرزها و خدا قوت و تقویت روحیه معنوی رزمندگان مرزدار فرو نگذاشت».

«این پیر غلام اهل‌بیت علیهم السلام افتخاری برای استان خوزستان و شهر اهواز است که نامش در تاریخ پردرد و باعظمت این خطه ثبت خواهد شد. بی‌تردید مرگ چنین کسانی که تا لحظه‌ی آخر عمر دست از رزمندگی نکشیده‌اند شهادت است».

در این پیام آمده است: «این‌جانب به نوبه خود فقدان این پیر طریقت را به خانواده و فرزندان و بستگان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. خدای متعال بر درجاتش بیفزاید و او را غریق رحمت خویش قرار دهد. راهش پر رهرو باد».

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار