کد خبر: ۶۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
اهواز- با حضور معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور و استاندار خوزستان، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان معارفه شد.

به گزارش آرانیوز:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ظهر امروز چهارشنبه در نشست تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که با حضور قاسم رمضان پور نرگسی معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور که از طریق ویدئوکنفرانس در محل استانداری برگزار شد، گفت: از تلاش‌های امید حاجتی قدردانی می‌کنم؛ حاجتی از مدیران بادانش و باتجربه و از سرمایه‌های استان هستند و برایش در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم چون بدون شک در هر مسئولیتی در سطح کشور مشغول باشند توجه و نگاه ویژه خود را به استان ادامه خواهند داد.

وی افزود: همچنین برای مهرداد نیکو که از مدیران خوش‌نام و باسابقه و از بدنه سازمان برنامه‌ریزی هستند نیز در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.

سلیمانی دشتکی در ادامه خطاب به مسئولان سازمان برنامه‌ریزی کشور که از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند، گفت: درآمدهای نفت تا اندازه‌ای بهتر شده است اما با این وجود تخصیص استان خوزستان پایین و در حد ۱۱ درصد است.

استاندار خوزستان افزود: قسمت بزرگی از بودجه استان از نفت است و امیدواریم تخصیص استان به حد قابل قبولی برسد؛ همچنین مطالبات استان از آلایندگی نفت و گاز بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است که انتظار داریم بخشی از آن تخصیص یابد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: مصوبات متعددی در استان بدون اجرا باقی‌مانده است که اگر اعتبار این مصوبات پرداخت شود، نیازی به طرح جدید نداریم؛ همچنین تفاهم‌نامه‌های زیادی منعقد شد که بخش بزرگی از آن اجرایی نشده است و بخشی از آن هم در دست اجراست و خواهش می‌کنیم در این زمینه به ما کمک شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در راستای مشکلات جاری استان همچون جمع آوری آب‌های سطحی و اصلاح شبکه فاضلاب در شهرستان‌ها که به درازا انجامیده است و مردم را در تنگنا قرار داده است، انتظار مساعدت داریم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دیگر وعده دادن خطاست و مردم عمل می‌خواهند، گفت: من نمی‌توانم به مردم بدون پشتوانه مالی قولی بدهم و باید مشکلات را صادقانه به مردم بگوییم و اینکه بعد از چهل سال شهری مشکل آب آشامیدنی داشته باشد حتماً سوال برانگیز و غیرقابل‌قبول است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در ارتباط با اعتبارات هزینه‌ای ماده ۱۱۲ انجام شد اما بخشی از بدهی‌ها کارکنان باقی ماند و مطالبات کارمندان استان یک مقدار مانده که با کسری بودجه به امسال و سال آینده منتقل شد؛ بنابراین از سازمان برنامه‌وبودجه کشور می‌خواهم که کسری را ابلاغ کند تا حدودی مطالبات و اضافه‌کار و مأموریت کارکنان را پرداخت کنیم.

در این نشست از تلاش‌های امید حاجتی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قدردانی شد و مهرداد نیکو به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان معارفه شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار