کد خبر: ۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
بجنورد- استاندار خراسان شمالی از تصویب ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از ۴۹ پروژه در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمد علی شجاعی عصر دو شنبه در جمع مردم روستای بدرانلو بجنورد اظهار کرد: پروژه های شهرستان بجنورد بر اساس اولویت در حوزه های مختلف مانند راه های روستایی، آبرسانی و... در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی، ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات استانی و ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پروژه های بخش خصوصی در شهرستان بجنورد پیش بینی شده است.

وی افزود: بازسازی و توسعه حرم امامزاده سید عباس و توسعه مجموعه مفخم از جمله پروژه های مهم شهرستان بجنورد است که می تواند موجب تحول در حوزه های مذهبی، گردشگری و فرهنگی باشد.

شجاعی با تاکید بر اینکه پروژه ها برای تامین اعتبار و اجرا باید اولویت بندی شود، گفت: پروژه هایی که با تزریق اعتبارات اندک تکمیل خواهند شد باید قبل از پایان سال به بهره برداری برسند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص درخواست برای افزایش سرانه آرد شهرستان بجنورد، گفت: بر تامین نیازهای مردم تاکید دارم اما اینکه سرانه آرد را بالا ببریم ولی کنترل و نظارتی بر سیستم توزیع آرد نداشته باشیم قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه سرانه آرد باید در تمام روستاها برابر باشد، افزود: سازمان های صنعت، معدن و تجارت، غله و فرمانداری بجنورد طی نشستی باید برای شهر و روستا سرانه آرد را تعیین کنند و یکسان سازی این سرانه در روستاها باید هر چه سریع تر اجرایی شود.

در این نشست ۹ طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی بررسی شد که شجاعی در این خصوص گفت: سرمایه گذاری را قبول داریم اما تابع تشخیص های فنی دستگاه های تخصصی نیز هستیم.

گفتنی است در این نشست مقرر شد ۳۶ طرح از محل اعتبارات استانی، ۴ پروژه از محل اعتبارات شهرداری و ۹ پروژه بخش خصوصی با آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی تامین اعتبار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار