کد خبر: ۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از کسب رتبه برتر این استان در طرح مطالعه عمومی تفسیر قرآن کریم از حیث آمار شرکت‌کننده و برندگان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح چهارشنبه در جمع فعالان قرآنی اظهار داشت: شاهد تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر هستیم که شایسته تقدیر است.

وی اضافه کرد: به برکت زحمات همه همکاران اعم از معاونین، مدیران ادارات و کارشناسان قرآنی فرهنگی و اداری، استان بوشهر در فاز اول طرح مطالعه عمومی مطالعه تفسیر قرآن کریم، از حیث آمار شرکت‌کننده و برنده شدگان رتبه اول را در کشور کسب کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، ضمن تبریک این موفقیت به جامعه قرآنی استان بیان کرد: امیدواریم در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر فعالیت‌های قرآنی به برکت قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های قرآنی با موضوع برنامه‌های متنوع آموزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری دوره‌های تخصصی، شناسایی استعدادهای درخشان در سطح استان، ساماندهی و حمایت از مراکز مردمی – قرآنی را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره یکی از برنامه‌های محوری خود را تعامل مناسب با مراکز و فعالان قرآنی قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: این دوره تفسیر ویژه روحانیون مستقر، مؤسسات وابسته، کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده‌های آنان بوده و با موضوع تفسیر سوره‌های لقمان، یوسف و حجرات در ایام الله دهه فجر در سطح کشور برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها