کد خبر: ۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری که دارد، در بسیاری از شاخص‌ها جایگاه پایینی در کشور دارد.

به گزارش آرانیوز:عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل طرح‌های عمرانی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و تلاش شده تا اعتبارات مورد نیاز در این خصوص تأمین شود.

وی گفت: با وجودی که استان بوشهر از موهبت‌های خدادادی و ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و انرژی برخوردار است و بخش عمده‌ای از نیازهای اقتصادی کشور را تأمین می‌کند ولی در بسیاری از شاخص‌های توسعه شهری و روستایی، پایین‌ترین رتبه‌های کشور را دارد.

جمیری با اشاره به مشکلات عدیده روستاهای استان بوشهر در حوزه‌های زیرساختی اظهار داشت: در دیداری که با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم، مسائل و مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست در خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه انتخابیه، تکمیل بوستان‌های نیمه کاره، احداث دیوارهای حفاظتی برای روستاهای رودشور و چاهکوتاه و احداث چمن مصنوعی در روستای کره بند بحث و گفت و گو شد و در نهایت با موافقت بنیاد مسکن مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

جمیری با بیان اینکه کمبود قیر در استان باعث نیمه کاره ماندن تعدادی از پروژه‌های عمرانی و ایجاد نارضایتی برای مردم شده اذعان کرد: با مذاکرات و پیگیری‌هایی که انجام شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۸۵ میلیارد ریال نیز برای تأمین قیر رایگان به استان بوشهر اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین استان باید با برنامه ریزی، اولویت بندی و در نظر گرفتن محرومیت‌های مناطق استان نسبت به تأمین بودجه و تکمیل طرح‌های عمرانی اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار