کد خبر: ۶۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اجرایی شدن ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمد کریمیان  اظهار کرد: طی یک سال گذشته با توجه به شیوع کرونا در کشور و استان ایلام، بخش اعظمی از نارسایی‌ها و کمبودهای پزشکی استان جبران شده که البته در این راه کمک و مساعدت‌های خیرین و موسسه‌های خیریه ملی بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه به رغم همه مشکلات اقتصادی در کشور، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح استان طی یک سال گذشته اجرایی شده است، افزود: علاوه بر این، مجوز ۱۴ هزار متر فضای آموزشی و احداث برج پژوهشی با زیربنای ۶ هزار متر مربع برای دانشگاه از طرف وزارت صادر شده و در آینده احداث خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: تعداد ۷۹۶ مورد مجوز استخدام برای دانشگاه حاصل شده که در نوع خود کم نظیر است و موجب تقویت حوزه‌های مختلف و ارتقای خدمات دهی به مردم خواهد شد.

وی افزود: بالغ بر ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی استان جذب شده و میانگین دریافتی سایر دانشگاه‌ها از این محل حدود ۶۰ درصد بوده در حالی که دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این رابطه ۱۱۸ درصد جذب منابع داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار