کد خبر: ۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کرج - مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز با بیان اینکه این تیم نماینده فوتبال استان البرز است، گفت: به دنبال تقویت تیم گل ریحان هستیم.

به گزارش آرانیوز:رضا رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت گل ریحان البرز اظهار کرد: این روزها تمرینات تیم گل ریحان زیر نظر دکتر مازیار در حال برگزاری است و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ عصر فردا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باید به مصاف مس نوین کرمان برویم امیدوارم بازیکنان تیم با انجام یک بازی زیبا در این دیدار خانگی پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای فصل نقل و انتقالات دارید، اظهار کرد: به دنبال تقویت تیم هستیم و با نظر سرمربی بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز به جشنواره بزرگ استعدادیابی فوتبال اشاره کرد و گفت: این جشنواره یک اتفاق بزرگ در فوتبال ایران است و باشگاه گل ریحان در این مسیر نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان و مستعد خواهد داشت.

وی در ارتباط با صحبت‌های اخیر ریاست هیأت فوتبال که درخواست کرده تا همه مسؤولان استان از تیم گل ریحان حمایت ویژه‌ای داشته باشند اظهار کرد: در ابتدا جا دارد تشکری داشته باشم از منصور بیک وردی رئیس هیأت فوتبال استان البرز او مدیری توانا بوده و در این چند سال کمک شایانی به فوتبال استان البرز کرده است.

رضایی ادامه داد: در نهایت امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم. گل ریحان نماینده فوتبال البرز است. من برای موفقیت آقای منصور بیک وردی در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تلاش خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز متذکر شد: در ارتباط با جشنواره استعدادیابی به زودی اطلاعیه و تاریخ برگزاری از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار