کد خبر: ۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی امروز عصر وارد استان اصفهان می‌شود و بارش‌هایی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش آرانیوز:حجت الله علی عسگریان  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ورود موج ناپایدار از اواخر وقت امروز و فعالیت آن تا اوایل روز جمعه در استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت در مناطق غربی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه برای فردا نیز در همه نقاط استان بارش را با شدت کمتر از غرب داریم، ادامه داد: این سامانه روز جمعه از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی کاهش محسوس دما را در استان خواهیم داشت، اضافه کرد: این کاهش به ویژه در مناطق شرق استان بین هشت تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

علی عسگریان در ادامه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه در استان اصفهان بین دو تا سه درجه افزایش دارد، افزود: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در سردترین و گرم‌ترین ساعات بین یک و ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است ضمن اینکه شهر اصفهان نیز گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده میمه با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار