کد خبر: ۶۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
ارومیه – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری دو هزار و ۹۶۲ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردمی در استان پیش بینی شده است.

به گزارش آرانیوز:علی مصطفوی در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: برای اخذ آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی، سه هزار و ۵۱۲ شعبه و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ۲ هزار رو ۹۶۲ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ شهر و شوراهای اسلامی روستا در ۲ هزار و ۱۷۲ روستای استان برگزار می‌شود، ادامه داد: تدابیر لازم از طرف وزارت کشور جهت ثبت نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده و کاندیداها می‌توانند با نصب نرم افزار معرفی شده توسط وزارت کشور در گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی در این انتخابات ثبت نام کرده و تنها برای تأیید نهایی ثبت نام در فرمانداری‌ها حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود، گفت: این عملیات تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ٢۶ اسفند ١٣٩٩ به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ١۴٠٠ آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۲ فروردین ١۴٠٠ به مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار