کد خبر: ۶۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از پیشتازی تبریز و آذربایجان در کارهای خیر خبر داد و گفت: مشارکت مردم در امور خیر، با وجود مشکلات اقتصادی افزایش یافته است.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در جشن خودکفایی پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و خودکفایی، گفت: مشارکت مردم در امور خیرخواهانه به‌رغم مشکلات اقتصادی و چالش‌های ناشی از کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در حوزه فکر و اندیشه، اظهار داشت: این تحول باعث ساختارشکنی‌های ارزشمندی شد که نتیجه آن در حماسه‌های غرورآفرین دفاع مقدس و پایداری و مقاومت مردم، قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه تحول ایجادشده توسط انقلاب اسلامی، تحولی بین‌المللی است، افزود: ماهیت استکبارستیزی، عدالت‌مداری و ارزش‌محوری انقلاب اسلامی، عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی است و مردم ما همواره پاسخ‌های دندان‌شکن و مستحکمی به نقشه‌های شوم آنان داده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم آگاهیم، تصریح کرد: تحریم‌ها عامل اصلی مشکلات فعلی کشور هستند و باید همواره مسببان تحریم‌ها را لعن کرد.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشتازی تبریز و آذربایجان در کارهای خیر، گفت: ترویج کارهای خیر، یکی از ارزش‌های متعالی جامعه انقلابی ماست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تبریز و آذربایجان نیز از دیرباز در کارهای خیر خوش درخشیده و وجب به وجب محلات این دیار، موقوفه‌هایی است که برای کارهای خیر وقف شده‌اند.

وی از مسئولان استان هم خواست که در کارهای خیر، مشارکت جدی داشته باشند و خدمت واقعی و بی‌منت به مردم را در اولویت قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار