کد خبر: ۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه فردا هیئتی از این کمیسیون از منطقه زلزله‌زده «سی‌سخت» بازدید می‌کنند، گفت: گزارش نظارتی این سفر در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا رضایی‌کوچی  با اشاره به ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران مجلس برای حضور در مناطق زلزله زده استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس از ابتدای وقوع زلزله در برخی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد، با دستگاه‌هایی چون ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در ارتباط بود و تاکیدمان بر این بود که به مردم مناطق زلزله‌زده به خوبی خدمت‌رسانی شود.

وی بیان کرد: همچنین مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی انجام شد و به صورت مکتوب آخرین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده دریافت شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فردا صبح (سه‌شنبه) هیئتی از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و از مناطق زلزله زده این استان بازدید می‌کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در کنار بازدید از مناطق زلزله‌زده، نحوه خدمت‌رسانی دستگاه‌ها به مردم هم مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد و در قالب گزارشی جهت قرائت در صحن علنی، به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه ما این گزارش را برای هفته آینده آماده می‌کنیم، گفت: اگر دستگاهی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد قصور کرده باشد، قطعاً در گزارش نظارتی کمیسیون عمران مجلس قید می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار