کد خبر: ۶۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
اراک- مسئول گروه جهادی شهید برونسی گفت: با همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، ۶۲۰۰ نهال مثمر به نیت شهدای استان مرکزی به صورت رایگان توزیع می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سید عباس حسینی ظهر دوشنبه با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید برونسی در آستانه روز درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه سنت حسنه کاشت درخت در سالهای اخیر با اهتمام و استقبال مردم همراه بوده است اما با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن قرار داریم توسعه فضای سبز اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اثرگذاری درختکاری در جلوگیری از سیلاب، افزود: گروه جهادی شهید برونسی استان مرکزی برای اولین بار در استان فعالیت‌های تخصصی جهادی در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را شروع کرده که این فعالیت‌ها با توجه به آستانه روز درختکاری و فصل بهار قوت بیشتری به خود گرفته است.

مسئول گروه جهادی شهید برونسی تصریح کرد: قرارگاه جهادی نشا آفتاب در این راستا با همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تشکیل شده که بنا داریم به نیت شهدای والامقام استان مرکزی ۶۲۰۰ نهال مثمر را در سطح شهرستان‌های شازند، اراک و ساوه توزیع کنیم که هر نهال به یاد یک شهید والامقام کاشته می‌شود و امید داریم که عنایات شهدا شامل حالمان شود.

حسینی تاکید کرد: یکی از مهمترین اهدافی که در قرارگاه جهادی نشا آفتاب دنبال می‌کنیم راه اندازی نهضت مردمی و جهادی کاشت درختان مثمر بومی برای بهبود معیشت خانواده‌ها در قالب طرح توزیع رایگان نهال مثمر است که البته آثار و برکات و اهداف دیگری نیز در کنار آن دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف گذاری اولیه برای توزیع ۶۲۰۰ نهال مثمر صورت گرفته است و امیدواریم با حمایت‌های دستگاه‌های متولی و خیرین بتوانیم در یک ماه آینده نهال بیشتری تأمین و توزیع کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار