کد خبر: ۶۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
اهواز- فرماندار اهواز گفت: در حالی بیمارستان های اهواز مملو از بیمار است، تردد در خیابان های اهواز بسیار زیاد و این مسئله خطرناک است.

به گزارش آرانیوز:جمال عالمی نیسی در حاشیه گشت ویژه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا برای اجرای طرح محدودیت‌ها در شهرستان اهواز، گفت: اهواز در وضعیت خوبی نیست و وضعیت آن بحرانی و قرمز کرونایی است.

فرماندار اهواز با تأکید بر اینکه قدرت انتشار کرونای انگلیسی خیلی بالاست و آسیب‌پذیری بالایی را هم ایجاد می‌کند، خبر داد: بیمارستان‌های این شهرستان مملو از بیماران کرونایی است؛ همچنین آی‌سی‌یوها پر شدند و میزان مرگ‌ومیر بیماران کرونایی بالا رفته است.

وی اظهار کرد: بنابراین تصمیم گرفته شد که وضعیت بازارها در شهرستان اهواز کنترل شوند که همراه با اکیپ‌هایی از اماکن، صمت و بهداشت در سطح چندین نقطه از شهرستان اهواز حضور پیدا کردیم و آنها را مورد بازرسی قرار دادیم.

عالمی نیسی با بیان اینکه بیشتر کسبه و بازاریان در این خصوص با ما همکاری و مراعات و حتی بعضی از افراد خود مراکزشان را تعطیل کردند، افزود: اما در مقابل بعضی از افراد همچنان مغازه‌هایشان باز ماند که در این زمینه تذکرات لازم به آنها داده شد و بعضی از افراد نیز به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، مغازه‌هایشان پلمب شد.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه متأسفانه خیابان‌ها شلوغ است و مردم خیلی در سطح شهر تردد می‌کنند، گفت: امید است که مردم وضعیت بحرانی کرونایی را در اهواز جدی بگیرند و از آنها انتظار می‌رود که بیش از پیش با ما همکاری کنند و صرفاً برای کارهای خیلی ضروری خارج از خانه شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار