کد خبر: ۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم اولویت بندی در اجرای طرح‌های استان، گفت: اجرای پروژه باید با هدف منافع مردم، ایجاد درآمد پایدار و جذب گردشگر باشد.

به گزارش آرانیوز:محمد علی شجاعی شب یک شنبه در جمع اعضای شورای شهر بجنورد که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های ماندگار اظهار کرد: اگر انتقادی به طرحی می‌شود باید با هدف اصلاح باشد تا سبب شتاب در اجرای آن شود چرا که منتقد با انتقاد خود به دنبال اصلاحات در اجرای طرح است نه مخالفت.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: نگاه ما برای اجرای هر طرحی باید منافع مردم، ایجاد درآمد پایدار و جذب توریست و گردشگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت برای اجرای طرح‌ها بسیار مهم است، افزود: اگر اعضای شورای شهر تشخیص اولویت‌ها را با دقت و با بررسی تمام ملاحظات انجام دهند بدون شک این طرح‌ها سریع‌تر عملیاتی می‌شود.

شجاعی همچنین در خصوص طرح توسعه مفخم خطاب به شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر اهتمام جدی بر اجرای این طرح داشته باشند چون قطعاً تمام درآمد به شهرداری بازمی گردد.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: اجرای طرح‌های ماندگار و عام‌المنفعه برای مردم استان نباید معطل مخالفت یک یا دو نفر بماند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار