کد خبر: ۶۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
بجنورد- استاندار خراسان شمالی این استان را جزو کم تخلف‌ترین استان‌ها در انتخابات سال گذشته دانست و گفت: باید یکی از استان‌های برتر در تمامی شاخص‌های انتخابات باشیم.

به گزارش آرانیوز:محمدعلی شجاعی صبح دوشنبه در نشست معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مهم انتخابات باید همبستگی و هم افزایی وجود داشته باشد تا یکی از استان‌های برتر در تمامی شاخص‌های انتخابات باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: به رغم تمامی نداشته‌ها اما یکی از استان‌های خوب در حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات گذشته بودیم.

وی افزود: جزو کم تخلف ترین استان‌ها در انتخابات گذشته بودیم چرا که بارها تاکید کردیم به عنوان مجری برگزاری انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را نداریم و تنها باید وظایف خود را انجام دهیم.

شجاعی بیان کرد: برای افزایش درصد مشارکت و ایجاد فضای مشارکت در انتخابات پیش رو باید افراد تأثیرگذار، سیاسیون و روحانیون پای کار بیایند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فعالیت تمامی شهرستان‌ها متوسط مشارکت استان در انتخابات را نشان می‌دهد بنابراین میزان مشارکت مردمی در هر بخشی مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تجارب موفق دوره قبل انتخابات را اجرا می‌کنیم، افزود: با افرادی که به انتخابات سمت و سو بدهند و نظم را برهم بزنند قطعاً برخورد می‌کنیم.

شجاعی با بیان اینکه حق نداریم با هیچ گروهی قهر باشیم، گفت: در بحث صحت و سلامت انتخابات با هم افزایی پیش بروید و نگران فشارهای سیاسی نباشید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: بالاترین عنصر سیاسی در حوزه کاری خود هستیم و باید در روند برگزاری انتخابات هم افزایی ایجاد کنیم تا وظیفه خود را در سیستم برگزاری انتخابات به درستی انجام دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار