کد خبر: ۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
بیرجند- مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: مسافران ورودی از گمرک ماهیرود ۸۰ درصد و مسافران خروجی ۷۳ درصد طی ۱۰ ماهه سال جاری کاهش داشته است.

به گزارش آرانیوز:حسن رحیمی‌زاده  اظهار کرد: در حوزه امانات پستی در گمرکات استان از ابتدای امسال تعداد ۷۱ فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش سه هزار و ۵۶۲ دلار و به وزن ۲۸۴ کیلوگرم تشکیل شده است.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد اظهارنامه ۳۶ درصد کاهش، از نظر ارزش چهار درصد افزایش و از نظر وزن ۲۹ درصد کاهش داشته است.

رحیمی زاده با اشاره به عمده کالاهای صادره شده در بخش امانات پستی خشکبار، لوازم بهداشتی، کفش، گوشی همراه و. بوده است، افزود: همچنین در حوزه امانات پستی از ابتدای امسال تعداد ۱۱ فقره اظهارنامه وارداتی به ارزش دو هزار و ۸۸۷ دلار به وزن ۴۸ کیلوگرم تشکیل شده است.

وی گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد اظهارنامه ۵۴ درصد و از نظر ارزش ۷۹ درصد کاهش و از نظر وزن ۲۰ افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی افزود: کشور مقصد و مبدأ صادرات و واردات امانات پستی مجارستان، انگلستان، کانادا، آلمان، سنگاپور و… بوده است.

وی اظهارکرد: از ابتدای امسال به چهار هزار و ۵۷۹ نفر مسافر ورودی و چهار هزار و ۹۲۴ نفر مسافر خروجی از گمرک ماهیرود خدمات گمرکی ارائه و تشریفات مسافری امور گمرکی انجام شده است.

رحیمی زاده یادآور شد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر مسافرین ورودی ۸۰ درصد و مسافرین خروجی ۷۳ درصد کاهش داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار