کد خبر: ۶۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
ایلام-سرپرست استانداری ایلام گفت: برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، مرز مهران از روز سه شنبه بسته می شود.

به گزارش آرانیوز:محمد نوذری ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان، از بسته شدن مرز مهران از روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: در برای مهار و کنترل بیماری کرونا مرز مسافرتی مهران از صبح روز سه شنبه ۵ اسفند ماه بسته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق، گفت: در این راستا مرز مسافرتی مهران بسته می‌شود اما مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

نوذری وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده اعلام کرد و هشدار داد: با توجه به وضعیت وخیم کرونا در استان‌های همسایه به ویژه خوزستان و کشور عراق اگر مراقبت نکنیم به زودی ایلام نیز به کانون بحران کرونا مبدل خواهد شد.

وی از مردم استان به ویژه از مناطق هم مرز با کشور عراق و استان‌های همسایه تقاضا کرد به شدت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که مدیران کرونا را بایست قبل از وقوع بحران انجام داد، تاکید کرد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای جلوگیری از شعله ور شدن ویروس مرگبار در استان خواهیم کرد که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار