کد خبر: ۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
یزدـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال ۹۲ تاکنون گفت: مصوبات این کارگروه ۵۰ هزار شغل را در یزد تثبت کرد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا علمدار یزدی، بعدازظهر شنبه در جلسه مشترک دستاه های نظارتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل اظهار داشت: این مصوبات و تسهیلات ارائه شده از سال ۹۲ تاکنون، تثبیت اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر را به دنبال داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد رتبه نخست در کشور به لحاظ تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به همکاری نمایندگان مجلس در رفع موانع تولید عنوان کرد: نمایندگان استان یزد تعامل و همکاری بسیاری برای رفع موانع تولید دارند و خوشبختانه دستگاه قضایی، دیوان محاسبات، تشکل های بخش خصوصی، سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه همکاری بسیار خوبی دارند.

عملدار یزدی اظهار امیدواری کرد: با تداوم این روند و رفع مشکلات صنایع در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شاهد شکوفایی صنایع استان باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار